poniedziałek, 5 listopada 2012

Glamorous giveaway!

Heej Wszystkim!

ostatnio miałam wiele zamieszania między innymi z przeziębieniem które dopadło mnie z dnia na dzień:/ale los chyba chciał mi trochę to chorowanie umilić bo gdy w czwartek weszłam na Facebook'a)zupełnie od niechcenia) okazało się,że wygrałam konkurs :D Jaka była moja radość to nie możecie sobie wyobrazić..nawet katar już tak nie przeszkadzał:)A oto moja zdobycz:) zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.


Całuję,
FashionCat
http://glamorousuk.com/khaki-embellished-detail-gold-tip-collared-blouse.html#sthash.5TB6HfBr.OZ59a9pg.dpbs

8 komentarzy:

  1. Oo KURCZE! Szczęściara!!!!!!!!!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa, świetną nagrodę zgarnęłaś, gratuluję:) może obserwujemy?:) zapraszam w wolnej chwili, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. już obserwuję kochana moja- dziękuję za cudne słowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa koszula! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. such a perfect style honey!!!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OBAT PENGHANCUR KISTA BARTHOLIN

    OdpowiedzUsuń
  7. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OBAT KANKER RAHIM

    OdpowiedzUsuń