poniedziałek, 5 listopada 2012

Glamorous giveaway!

Heej Wszystkim!

ostatnio miałam wiele zamieszania między innymi z przeziębieniem które dopadło mnie z dnia na dzień:/ale los chyba chciał mi trochę to chorowanie umilić bo gdy w czwartek weszłam na Facebook'a)zupełnie od niechcenia) okazało się,że wygrałam konkurs :D Jaka była moja radość to nie możecie sobie wyobrazić..nawet katar już tak nie przeszkadzał:)A oto moja zdobycz:) zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.


Całuję,
FashionCat
http://glamorousuk.com/khaki-embellished-detail-gold-tip-collared-blouse.html#sthash.5TB6HfBr.OZ59a9pg.dpbs

7 komentarzy:

  1. Oo KURCZE! Szczęściara!!!!!!!!!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa, świetną nagrodę zgarnęłaś, gratuluję:) może obserwujemy?:) zapraszam w wolnej chwili, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. już obserwuję kochana moja- dziękuję za cudne słowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa koszula! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. such a perfect style honey!!!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OBAT KANKER RAHIM

    OdpowiedzUsuń